كفسابي نعمت زاده كفسابي نعمت زاده .

كفسابي نعمت زاده

دستگاه كفسابي

در اين قسمت از مبحث كفسابي با برخي از انواع دستگاه هاي كفسابي آشنا مي شويم :

1) دستگاه كفسابي مدل Expander RX 1000 Top :

اين دستگاه تنها دستگاه كفسابي مي باشد كه داراي 6 ديسك ساب زننده غير خطي مي باشد و وجود ساب زننده غير خطي سبب مي گردد دستگاه بر روي سطح به طور كامل گردش پيدا نمايد و در اين صورت توازن دستگاه برقرار مي گردد . اين دستگاه كفسابي براي مكان هاي بزرگ بسيار مناسب و ايده آل مي باشد .

منبع:

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۲۴ توسط:kafsabi موضوع:

نظافت ساختمان

نظافت ساختمان

هر ساختماني در اوايل ساخت تميز و بسيار مرتب است. با مرور زمان ديواره هاي ساختمان كثيف و كف آن را آشغال و مواد زايد پر ميكنند. نظافت ساختمان امري بسيار مهم و ضروري براي ساختمان است. در اكثر مكان ها اهالي ساختمان خود قادر به نظافت ساختمان نيستند. پس از شركت هاي خدماتي نظافت ساختمان استفاده ميكنند. بعضي از نيرو ها خود مسئول تهيه محصولات تميز كننده مي باشند و بعضي ديگر نيز محصولات تميز كننده نظافت ساختمان را بر عهده كارفرما مي گذارند . نحوه قرارداد با شركت هاي نظافت كلي ساختماني مي توانيد به صورت ماهيانه و يا حتي ساليانه باشد ، كفسابي نعمت زاده جهت جلب بهتر اعتماد كارفرمايان خود ابتدا قرارداد هاي خود را به صورت ماهيانه و پس از جلب رضايت مشتريان به صورت 100% قراردادهاي خود را به صورت ساليانه منعقد مي نمايد ، در اين صورت حفظ نظافت كلي ساختمان به عهده كفسابي نعمت زاده مي باشد و اين شركت خود را متعهد به اجراي نظافت كلي ساختمان به نحو مطلوب مي داند .

نظافت ساختمان به صورت كلي پذيرفته ميشود(پله و پاگرد.منزل…)

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۲۳ توسط:kafsabi موضوع:

كفسابي گرانيت

كفسابي گرانيت بهتر است تا ابتدا با نوع سنگ گرانيت آشنا شويد :

 

سنگ گرانيت كه نام ديگر آن سنگ خارا مي باشد گونه اي از سنگ هاي آذرين مي باشد .در بافت اين نوع سنگ ، دانه هاي متوسط و يا درشت وجود دارد . در اين نوع سنگ ها در كوهي و فلدسپات وجود دارد . نوع رنگ آن بسته به كاني و يا شيمي سنگ ها متغير مي باشد از صورتي تا خاكستري پر رنگ و يا حتي مشكي متفاوت مي باشد . سنگ گرانيت از جمله سنگين ترين سنگ ها به شمار مي رود و لازم به ذكر است كه اين نوع سنگ از جمله سنگ هاي محكم و يا سخت به شمار مي رود به همين جهت در ساختمان از اين نوع سنگ بسيار استفاده مي گردد و در آزمايشگاه ها نيز به علت مقاومت آن در برابر ضربه ، پوسيدگي و يا خوردگي بسيار استفاده مي گردد . از جمله علتهاي اصلي ساخت ورقه هاي گرانيت با ضخامت بسيار اندك در حد چند ميليمتر ، مقاومت اين سنگ مي باشد كه سبب ساخت ورقه هاي بسيار نازك مي گردد .

بنابراين همانطور كه بيان شد به علت وجود كاني ها و مواد شيميايي مي بايست از موادي در كفسابي  استفاده نمود تا علاوه بر حفظ براقيت و شفافيت از مواد بسيار ايمني جهت حفظ سلامت گرانيت ها استفاده شود . نعمت زاده با داشتن چندين سال سابقه در زمينه كفسابي ، نماشويي و نظافت ساختمان بهترين مواد شوينده را به همراه جديدترين دستگاه ها را براي خدمات خود به كار مي برد .

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۲۲ توسط:kafsabi موضوع:

كفسابي موزاييك

كفسابي موزاييك

پيش از بررسي كفسابي موزاييك ها لازم است تا با موزاييك ها و جنس آنها آشنا شويد تا دقت بيشتري را جهت كفسابي موزاييك انجام دهيد ، در ذيل به بررسي اين موارد مي پردازيم :

موزاييك از جمله مصالح ساختماني مي باشد كه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد . از جمله كشورهايي كه بسيار از موزاييك هاي تك لايه اي استفاده مي نمايند كشور آلمان و ايتاليا مي باشند و در ايران نيز تنها يك كارخانه در يزد به توليد موزاييك هاي تك لايه اي پرداخته است . در واقع موزاييك ها يك نوع كف پوش مي باشند كه بسيار متراكم و منسجم مي باشند كه تراكم خود را يا از طريق فشار و يا از طريق لرزش به دست مي آورند .

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۲۱ توسط:kafsabi موضوع:

نماشويي

  نماشويي

 

 

نماشويي چيست ؟

همانطور كه از نام آن پيداست نماشويي يعني شست و شوي نماي ساختمان كه در مواقع كثيفي و يا وجود مواد و يا مصالح ساختماني در نماي ساختمان استفاده مي شود . در واقع هدف از آن از بين بردن مواد و مصالح زايدي است كه در نماي ساختمان وجود دارد . در نماشويي دو مورد بسيار مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۲۰ توسط:kafsabi موضوع:

نماشويي

نماشويي

پيش از بررسي نماشويي ابتدا مي بايست يك ديد اجمالي در زمينه انواع نما به دست آوريد كه متناسب با انواع نما و كيفيت هاي آن مي بايست از يك سري مواد اوليه جهت نماشويي استفاده نمود .

خارجي ترين قسمت ساختمان ، نماي ساختمان گفته مي شود . در انتخاب نماي ساختمان مي بايست دقت لازم صورت پذيرد و از جمله علت هاي آن مي توان به 1) نماي ساختمان مي بايست بسيار مقاوم باشد تا در برابر عوامل جوي و آب و هوايي بسيار مقاوم باشد 2) زيبايي لازم را از نظر كارفرمايان محترم داشته باشد 3) هماهنگي لازم را با ساختمان هاي مجاور داشته باشد .

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۹ توسط:kafsabi موضوع:

كفسابي ، كفسابي چيست ؟

كفسابي ، كفسابي چيست ؟

كفسابي يعني سابيدن كف ساختمان كه به علت هاي گوناگوني مي توان اقدام به كفسابي نمود .در ذيل به علت هاي اصلي نيازمندي به كفسابي مي پردازيم :

در چه مواقعي به كفسابي نياز مي باشد :

1) عدم تراز بودن موزاييك ها و يا سنگ ها كه در اين صورت لبه هاي بالايي و پاييني سنگ ها و يا موزاييك ها در يك سطح به صورت كاملا" صاف نمي باشد .

2) قرا گرفتن ملات و يا سيمان ، چسب ، رنگ در حين نصب موزاييك و يا سراميك كف به گونه اي كه امكان تميز كردن آن وجود نداشته باشد .

3) سياه و يا كثيف شدن كف در طي مدت زمان طولاني .

كفساب كيست ؟

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۸ توسط:kafsabi موضوع:

ساب زدن سنگ

ساب زدن سنگ

پيش از پرداختن به مبحث ساب انواع سنگ هاي موجود توسط كفسابي نعمت زاده ، ابتدا مي بايست با انواع سنگ هاي موجود كه در محصولات ساختماني وجود دارد آشنا شويد . انواع سنگ هايي كه در ساختمان ها وجود دارد و مي بايست در تمام عمليات كفسابيبه آنها توجه ويژه داشت عبارتند از : 1) گرانيت :

از جمله علت هاي استفاده از گرانيت ها در مصالح ساختماني سخت و مقاوم بودن آنها مي باشد به صورتي كه از آنها به عنوان مصالح ساختماني با دوام ياد مي شود .

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۸ توسط:kafsabi موضوع:

فوايد كفسابي

فوايد كفسابي :

1.    كفسابي منافذ ( روزنه هاي ) داخل سنگ ها و بتن هارا باز ميكند كه باعث پايبندي بهتر سنگ ميشود.
2.    صاف و هموار تر كردن سطح .
3.    يك نواختي سطوح .
4.    تميزي و پاكيزگي سطوح مختلف نسبت به قبل مانند روز اول .

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۷ توسط:kafsabi موضوع:

كفساب چگونه كفسابي ميكند؟

كفساب چگونه كفسابي ميكند؟


اولين كاري كه براي كفسابي انجام ميگيرد تميز كردن از هرنوع موادي مانند نفت و …  ميباشد . سپس مرحله شروع كار ميباشد. اگر با جارو برقي كف سابي را انجام دهد بهتر است. ولي اگر از جاروي برقي استفاده ننمايد ، بايد منتظر گرد و خاك هم باشد . سپس كفساب با روشن كردن ماشين كف سابي عمليات كفسابي را آغاز ميكند. با جلو و عقب بردن و چرخاندن آرام دستگاه كف ساب كار كفسابي را انجام ميدهد .

منبع:

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۶ توسط:kafsabi موضوع: