كفسابي نعمت زاده كفسابي نعمت زاده .

كفسابي نعمت زاده

كفسابي ، كفسابي چيست ؟

كفسابي ، كفسابي چيست ؟

كفسابي يعني سابيدن كف ساختمان كه به علت هاي گوناگوني مي توان اقدام به كفسابي نمود .در ذيل به علت هاي اصلي نيازمندي به كفسابي مي پردازيم :

در چه مواقعي به كفسابي نياز مي باشد :

1) عدم تراز بودن موزاييك ها و يا سنگ ها كه در اين صورت لبه هاي بالايي و پاييني سنگ ها و يا موزاييك ها در يك سطح به صورت كاملا" صاف نمي باشد .

2) قرا گرفتن ملات و يا سيمان ، چسب ، رنگ در حين نصب موزاييك و يا سراميك كف به گونه اي كه امكان تميز كردن آن وجود نداشته باشد .

3) سياه و يا كثيف شدن كف در طي مدت زمان طولاني .

كفساب كيست ؟

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۸ توسط:kafsabi موضوع:

ساب زدن سنگ

ساب زدن سنگ

پيش از پرداختن به مبحث ساب انواع سنگ هاي موجود توسط كفسابي نعمت زاده ، ابتدا مي بايست با انواع سنگ هاي موجود كه در محصولات ساختماني وجود دارد آشنا شويد . انواع سنگ هايي كه در ساختمان ها وجود دارد و مي بايست در تمام عمليات كفسابيبه آنها توجه ويژه داشت عبارتند از : 1) گرانيت :

از جمله علت هاي استفاده از گرانيت ها در مصالح ساختماني سخت و مقاوم بودن آنها مي باشد به صورتي كه از آنها به عنوان مصالح ساختماني با دوام ياد مي شود .

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۸ توسط:kafsabi موضوع:

فوايد كفسابي

فوايد كفسابي :

1.    كفسابي منافذ ( روزنه هاي ) داخل سنگ ها و بتن هارا باز ميكند كه باعث پايبندي بهتر سنگ ميشود.
2.    صاف و هموار تر كردن سطح .
3.    يك نواختي سطوح .
4.    تميزي و پاكيزگي سطوح مختلف نسبت به قبل مانند روز اول .

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۷ توسط:kafsabi موضوع:

كفساب چگونه كفسابي ميكند؟

كفساب چگونه كفسابي ميكند؟


اولين كاري كه براي كفسابي انجام ميگيرد تميز كردن از هرنوع موادي مانند نفت و …  ميباشد . سپس مرحله شروع كار ميباشد. اگر با جارو برقي كف سابي را انجام دهد بهتر است. ولي اگر از جاروي برقي استفاده ننمايد ، بايد منتظر گرد و خاك هم باشد . سپس كفساب با روشن كردن ماشين كف سابي عمليات كفسابي را آغاز ميكند. با جلو و عقب بردن و چرخاندن آرام دستگاه كف ساب كار كفسابي را انجام ميدهد .

منبع:

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۶ توسط:kafsabi موضوع:

كفسابي با كيفيت

   

كفسابي با كيفيت :

بهترين كفسابي و كفسابي با كيفيت چطور تشخيص داده مي شود ؟

چگونه مي توان كفساب با كيفيت را انتخاب نمود ؟

بهترين كفساب كيست ؟

كدام دستگاه كفسابي براي عمليات كفسابي مناسب مي باشد ؟

روند صحيح عمليات كفسابي به چه صورتي مي باشد ؟

اين قبيل سوالات و هزاران سوال ديگر، سوالاتي است كه براي هر كارفرمايي كه قصد انجام اين كار را دارد پيش مي آيد . و اما نحوه صحيح پاسخگويي به آنها مبحثي است كه بسيار مورد توجه قرار مي گيرد . هر كارفرما بسته به موقعيت مكاني  ،ميزان وسعت ، نوع جنس به كار رفته در كف و ميزان اهميت مواد و كيفيت آن ، مي تواند حساسيت بيشتري نسبت به انتخاب يك كفساب مناسب داشته باشد

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۴ توسط:kafsabi موضوع:

كفسابي مناسب كفپوش

       

كفسابي مناسب كفپوش

متناسب با هر نوع كفپوشي كه وجود دارد مي بايست يك نوع عمليات كفسابي انتخاب گردد تا علاوه بر رعايت و در نظر گرفتن جنس كفپوش مورد نظر بتوان كفسابي را براي هر نوع كفپوشي با هر نوع جنس به نحوي كه كوچك ترين تاثير منفي در كفپوش ظاهر گردد . بنابراين پيش از اقدام جهت انجام عمليات كفسابيمي بايست اطلاعات كامل و جامعي در زمينه انواع كفپوش و نيز انواع جنس هاي مورد استفاده آن كسب نمود ، در اين قسمت به انواع كفپوش هاي موجود در مصالح ساختماني مي پردازيم :

1) كفپوش هاي چوبي :

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۳ توسط:kafsabi موضوع:

تعرفه كفسابي

تعرفه كفسابي 

چه مواردي در تعرفه كفسابي تاثير گذار مي باشد ؟

در كفسابي عوامل متفاوتي وجود دارد كه بتوان تعرفه و هزينه آن را تخمين زد به گونه اي كه جهت مشخص نمود تعرفه كفسابي مي بايست موارد مختلفي را مد نظر قرار داد مواردي از قبيل ميزان فضا و متراژي كه مي بايست كفسابي شود و نيز در برخي مواقع نياز به تعويض يك سنگ كه در كف و يا ديوار قرار دارد مي شود ، هر سنگكار نيز جهت نصب ، بسته به ميزان متراژي كه سنگكاري مي نمايد مي تواند داراي يك تعرفه متفاوت باشد و در انتها موردي كه مي تواند در كفسابي تاثير گذار باشد نوع كفسابي/span> و كيفيت آن مي باشد در صورتي كه كارفرما كيفيت كفسابي را ساب ايتاليايي انتخاب نمايد كه اين نوع كفسابي داراي بيشترين كيفيت مي باشد نيز داراي تعرفه مختص به خود مي باشد .

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۲ توسط:kafsabi موضوع:

سنگسابي

سنگسابي ، سنگسابي چيست ؟

سنگسابي در واقع عملياتي است كه توسط آن سنگ هاي متفاوت و مختلفي را بتوان زيبا تر و براق تر نمود در واقع در همان عملياتي كه در كفسابي انجام مي شود در سنگسابي نيز تكرار مي گردد تا توسط آن بتوان كارهاي متفاوتي را بر روي سنگ ها اعمال نمود ، عملياتي كه انجام آنها سبب صاف نمودن سطوح سنگ ها ، براق نمودن آنها  ،ايجاد جلوه هاي ويژه و خاص در سنگ ها ، يك دست نمودن سطوح و … مي گردد با استفاده از عمليات كفسابي و سنگسابي تمام سطوح داراي جلوه هاي متفاوت تر و متمايزتري مي گردد . بنابراين با استفاده از عمليات كفسابي  ،سنگسابي مي توان محيط زيبا تري را در اختيار داشت 

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۱ توسط:kafsabi موضوع:

كفسابي سنگ مرمر

     

كفسابي سنگ مرمر :

كفسايي مرمر :

عمليات كفسابي بايد با توجه به  نوع  و كيفيت كفپوش ها انجام شود پس ما قبل از انتخاب كفساب  مناسب بايد اطلاعات كافي و دقيقي از كفپوش هاي خود داشته باشيم .پس قبل از انتخاب بايد اطلاعاتي از كفپوش مرمر داشته باشيم كه اين اطلاعات در پايين امده است .

كمي درباره كف پوش مرمر :

تا چند سال قبل اكثر ثروت مندان از اين كف پوش لوكس استفاده مي كردند و از نظر قيمت هم مقرون به صرفه نبود چون هزينه بالايي داشت اما امروزه به علت قيمت مناسب ، بيشتر افراد از آن استفاده مي كنند نماي براق مرمر احساس آرامش بخشي به افراد خانواده ميدهد .سنگ مرمر به خاطر خاصيتي كه دارد نمي تواند سرما را به خود جذب كند براي همين محيطي كه از سنگ مرمر هميشه سرد است وبراي جاهاي گرم مطلوب است .از سنگ مرمر ميتوان در اشپز خانه ها و حمام  و….. استفاده كرد .نماي سنك مرمر بسيار زيبا و لوكس است و يكي از زيباترين كفپوش ها است كه استفاده زيادي

 

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۱۰ توسط:kafsabi موضوع:

كفسابي و سنگسابي

     

كفسابي و سنگسابي :

كفسابي و سنگسابي دستگاه هاي زيادي براي كفسابي و سنگسابي وجود دارد كه در اين قسمت چند نمونه از آن را شرح مي دهيم :

دستگاه كفسابي و سنگسابي هركولس  530 :

اين دستگاه يكي از جديدترين دستگاه هاي كفسابي و سنگسابي مي باشد كه به تازگي به بازار آمده و كفسابي و سنگسابي و پوليشكاري از وظايف اين دستگاه مي باشد .اين دستگاه پوليش كاري بروي مرمر و به طور كلي سطوح سنگي مانند گرانيت و سطوح سيماني مانند بتن را انجام مي دهد .اين دستگاه چرخ دنده هاي فولادي دارد كه عمل كفسابي و سنگسابي را به خوبي انجام ميدهد با توجه به اين كه اين دستگاه از تسمه هاي كمري ساخته شده است ، عملكردي بالاتر از دستگاه هاي ديگر كه آنها نيز از تسمه كمري ساخته شده اند دارد و اين خود يك ويژگي مطلوب مي باشد

 

منبع :

كفسابي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۰۹ توسط:kafsabi موضوع: